Косів - Косівщина інформаційна | Публіцистика та аналіз | 2012-02-03 10:45:50
Лікарі вже давно говорять про корисні властивості молока. Наприклад, воно допомагає формуватися кістковій тканині, забезпечує тіло порцією вітамінів і білка. Тепер же фахівці відкрили: молоко дозволяє зберегти пам’ять.
Дослідження Університету штату Мен (США) довело: люди, які регулярно споживають молоко, втім, як і інші молочні продукти на зразок йогурту, сиру і навіть морозива, краще справлялися з тестами, що оцінюють стан мозку.
У цілому вчені, тестуючі дію молока, попросили 972 осіб у віці від 23 до 98 років заповнити анкети по раціону. Потім добровольці пройшли декілька тестів, що перевіряли концентрацію, пам’ять і здібність до навчання. Результатами дослідники поділилися на сторінках журналу International Dairy Journal.
Люди, що споживали молочні продукти мінімум 5-6 раз на тиждень, краще за всіх справлялися з тестами на пам’ять. А ось люди, що рідко споживаючі молочні продукти, в деяких тестах в п’ять разів гірше справлялися із завданнями в порівнянні з тими, хто споживав молочні продукти 2-4 рази на тиждень.
Ймовірно, в молочних продуктах містяться речовини, що позитивно позначаються на стані пам’яті. Зокрема, експерти називають магній. Завдяки живильним речовинам молочні продукти також можуть захищати від хвороб серця і гіпертонії, що теж чинить дію на мозок.
| < Попередня | Наступна > |
|---|
Якщо Ви ніколи не були в Косівському районі (Косівщина), що на Прикарпатті, обов'язково знайдіть нагоду відвідати цей край - край унікальної природи Карпат, край розмаїтого народного мистецтва, край митців та художників.
Місто Косів - столиця Гуцульщини і на сьогодні один з найекологічніших курортів Карпат. Чудова природа Косівщини та багата культурно-духовна спадщина роблять край привабливим для туристів зі всього світу.
Ласкаво просимо в місто Косів, Косівщину, Гуцульщину!