Косів - Косівщина інформаційна | Публіцистика та аналіз | 2012-01-04 15:45:41
Учені стверджують, що якщо людина регулярно включатиме до свого раціону фісташки, вона допоможе зміцнитися власним судинам. Дослідники з’ясували, що фісташки сприяють зниженню роботи ферменту SCD, важливого для метаболізму “поганого” холестерину, і на 9% знижують можливість отримати ішемічну хворобу серця.
Лікарями було встановлено, що завдяки механізму дії, здатному знизити холестерин у крові, фісташки є здоровим доповненням в щоденному раціоні для запобігання ризику серцево-судинних захворювань.
Вчені університету Пенн-Стейт і Центру дослідження харчування людини USDA Beltsville (США) з’ясували, що позитивні якості фісташок полягають у біологічно активних речовинах у їх складі, такими речовинами є волокно і фітостероли, які виявляються залежно від вжитої кількості.
Фахівці пояснюють, що багато жирів у фісташках (практично 90%) є “хорошими”, оскільки істотно знижують холестерин. Окрім того, фісташки є потужним джерелом волокна, яке у тому числі знижує поглинання холестерину. Також у фісташках містяться 8 живильних речовин, до яких належать тіамін, мідь, марганець, калій, вітамін B6, магній і фосфор.
| < Попередня | Наступна > |
|---|
Якщо Ви ніколи не були в Косівському районі (Косівщина), що на Прикарпатті, обов'язково знайдіть нагоду відвідати цей край - край унікальної природи Карпат, край розмаїтого народного мистецтва, край митців та художників.
Місто Косів - столиця Гуцульщини і на сьогодні один з найекологічніших курортів Карпат. Чудова природа Косівщини та багата культурно-духовна спадщина роблять край привабливим для туристів зі всього світу.
Ласкаво просимо в місто Косів, Косівщину, Гуцульщину!